актуальні майстер-класи для теріошкіл
Модератори: Игорь Евстафьев, zag
актуальні майстер-класи для теріошкіл
актуальні майстер-класи для теріошкіл
пропонується в розвиток традиційних форм позасесійних занять, що існують у формі круглих столів з елементами майстер-класів, з нової (21) теріошколи започаткувати практику організації в позасесійний час повноцінних майстер-класів, по 1 на день. огляд попередніх найпам'ятніших круглих столів та майстер-класів перших 20 шкіл буде викладено згодом на сайті (постараюся). серію пропозицій підготували Антон Біатов, Наталя Брусєнцова та Олена Годлевська.
прошу продемонструвати пропозиції
пропонується в розвиток традиційних форм позасесійних занять, що існують у формі круглих столів з елементами майстер-класів, з нової (21) теріошколи започаткувати практику організації в позасесійний час повноцінних майстер-класів, по 1 на день. огляд попередніх найпам'ятніших круглих столів та майстер-класів перших 20 шкіл буде викладено згодом на сайті (постараюся). серію пропозицій підготували Антон Біатов, Наталя Брусєнцова та Олена Годлевська.
прошу продемонструвати пропозиції
"робота - не вовк"? Робота — не я... — думав вовк
Re: актуальні майстер-класи для теріошкіл
- основы работы с геоданными в териологических исследованиях;
- работа с источниками литературы, например http://sci-hub.org/ и аналогами;
- работа в социальных "сетях ученых" и программах для управления библиографической информацией типа http://www.mendeley.com/;
- технические мастер-классы по статистической обработке данных (несколько мастер-классов по разным, наиболее "жизненным" типам анализа, с применением различных програмных средств);
- краниологические исследования;
- подготовка краниологического материала (очистка черепов кожеедами / вымачивание и пр.);
- разбор погадок и идентификация образцов;
- работа с фотоловушками;
- молекулярные / генетические методы анализа в зоологии;
- работа с источниками литературы, например http://sci-hub.org/ и аналогами;
- работа в социальных "сетях ученых" и программах для управления библиографической информацией типа http://www.mendeley.com/;
- технические мастер-классы по статистической обработке данных (несколько мастер-классов по разным, наиболее "жизненным" типам анализа, с применением различных програмных средств);
- краниологические исследования;
- подготовка краниологического материала (очистка черепов кожеедами / вымачивание и пр.);
- разбор погадок и идентификация образцов;
- работа с фотоловушками;
- молекулярные / генетические методы анализа в зоологии;
Re: актуальні майстер-класи для теріошкіл
Почему "по 1 на день"?
Re: актуальні майстер-класи для теріошкіл
Еще одна возможная тема:
- ведение кадастровых баз данных в териологии
- ведение кадастровых баз данных в териологии
Re: актуальні майстер-класи для теріошкіл
Я так понимаю -- чтобы не параллелить?Biatov писав:Почему "по 1 на день"?
Re: актуальні майстер-класи для теріошкіл
Так можно технические мастер-классы пускать после секционных докладов и после обеда, или еще ближе к вечеру. Тогда участники школы, кому надо, смогут принимать участие в мастер-классах, а кому не надо, может приступить к отдыху.
вроде такого:
09:00 - 13:00 - секционные доклады
13:00 - 14:00 - обед
14:00 - 18:00 - мастер-классы (2 - 4 в зависимости от мастер-класса) + кофебрейк ~ в 15:45 - 16:15
18:00 - 19:00 - ужин
19:00 - +∞ - круглые столы
вроде такого:
09:00 - 13:00 - секционные доклады
13:00 - 14:00 - обед
14:00 - 18:00 - мастер-классы (2 - 4 в зависимости от мастер-класса) + кофебрейк ~ в 15:45 - 16:15
18:00 - 19:00 - ужин
19:00 - +∞ - круглые столы
Востаннє редагувалось Вів жовтня 08, 2013 10:41 pm користувачем Biatov, всього редагувалось 1 раз.
Re: актуальні майстер-класи для теріошкіл
відпочивати можуть і вдома.
замість МК можна йти на паралельні круглі столи.
по 1 на день для повноцінного майстер-класу - достатньо буде вражень,
бо ще будуть сесії з доповідями за основною тематикою школи і з апробаціями.
нагадаю, що одна з ідей школи - бути від побудки до відбою в одному колі. для того збираємося поза містами, в яких можна "разойтись по любимым и по улицам". замкненість у малому просторі дозволяє зосередитися всім на тому, що всі зібралися разом і виговорилися за рік, пройшли апробації, обмінялися досвідом і отримали необхідну кількість побажань, знань, ідей і запалу на нові дослідження. на новий період.
додалася схема. нормальна. але врахуйте, що ця схема працює тільки два-три дні. у вівторок і четвер (+п'ятницю до обіду). бо понеділок - день заїзду і постановчих сесій за основною темою, середа - екскурсійний день, п'ятниця після обіду - загальна дискусія. окрім того, інформаційний ярмарок краще проводити у вівторок на 4й (перед вечерею) або 5й (після вечері) сесії. але повернемося до майстер-класів. вважаю за краще не проводити їх паралельно. або паралелити їх тільки з круглими столами. щоби провести "2-4" МК - треба мати 2-4 приміщення, 2-4 набори техніки і розійтися на 2-4 групи. а коли у нас буде 1 аудиторія, 1 проектор і 25 учасників, то це нереально.
замість МК можна йти на паралельні круглі столи.
по 1 на день для повноцінного майстер-класу - достатньо буде вражень,
бо ще будуть сесії з доповідями за основною тематикою школи і з апробаціями.
нагадаю, що одна з ідей школи - бути від побудки до відбою в одному колі. для того збираємося поза містами, в яких можна "разойтись по любимым и по улицам". замкненість у малому просторі дозволяє зосередитися всім на тому, що всі зібралися разом і виговорилися за рік, пройшли апробації, обмінялися досвідом і отримали необхідну кількість побажань, знань, ідей і запалу на нові дослідження. на новий період.
додалася схема. нормальна. але врахуйте, що ця схема працює тільки два-три дні. у вівторок і четвер (+п'ятницю до обіду). бо понеділок - день заїзду і постановчих сесій за основною темою, середа - екскурсійний день, п'ятниця після обіду - загальна дискусія. окрім того, інформаційний ярмарок краще проводити у вівторок на 4й (перед вечерею) або 5й (після вечері) сесії. але повернемося до майстер-класів. вважаю за краще не проводити їх паралельно. або паралелити їх тільки з круглими столами. щоби провести "2-4" МК - треба мати 2-4 приміщення, 2-4 набори техніки і розійтися на 2-4 групи. а коли у нас буде 1 аудиторія, 1 проектор і 25 учасників, то це нереально.
"робота - не вовк"? Робота — не я... — думав вовк