Учора перевіряв контрольні роботи з біології слухачів хіміко-біологічного відділення МАН S-ої області (9 клас).
Виписав декілька перлів, які є дуже потішними.
Питання: Яке серце та кровоносна ситема у кільчастих червів?
Відповіді: 1) "я думаю, у червів є серце";
2) "у кільчастих червів біла кров";
3) "кільчасті черви мають двокамерне серце".
Питання: Яке значення має листок для рослини?
Відповіді: 1) "хлоропласти, що фотосинтезують, виділяють вуглекислий газ";
2) "листок збагчує наше життя киснем".
Питання: Що таке симбіоз? Неведіть приклади.
Відповіді: 1) "симбіоз - це співіснування двох тіл, як одне ціле (наприклад, собака і блоха) ";
2) "приклад симбіозу: я гарно знаю українську мову, а мій сусід по парті знає гарно географію. Ми одне одному допомагаєм ";
3) "приклад симбіозу: носорог та птахи, які довбуть його шкуру, не роблячи йому шкоди ".
Питання: Доведіть, що кров є тканиною.
Відповіді: 1) "еритроцити виробляють гемоглобін";
2) "кров - це орган, що має форму серцевої судинної системи".
Питання: Наведіть відомі вам гіпотези вимирання динозаврів.
Відповіді: 1) "на землю впав метеорит, у живих залишилися лише бактерії ";
2) "на динозаврів впав метеорит";
3) "динозаври почергово вимерли";
4) "поява нового виду крокодилів, який зїв динозаврів";
5) "динозаври замерзли на смерть ";
6) "динозаври не встигали розмножуватись".
Питання: Адаптація рослин до низьких температур.
Відповіді: 1) "рослина впадає в сплячку ";
2) "у рослин випадає листя";
3) "до кожної рослини має бути особливий підхід";
4) "квіти скидають листки".
Питання: Назвіть заповідні об'єкти Сумської області.
Відповіді: 1) "Михайлівська лісовина";
2) "Заповідник Алсу (замість ЛСУ)".
ПРИКОЛЬНІ ОПИСКИ:
1) "тварини і птахи"; 2) "фотоцинтез";
3) "концемалізм (мався на увазі коменсалізм)"; 4) "рак з активіями ";
5) "евалюція"; 6) "гіпофізи вимирання динозаврів ".
"Шедеври" з МАНівських контрольних робіт
Модератор: zag
-
- актив
- Повідомлень: 95
- З нами з: Суб листопада 13, 2010 8:04 pm
- Звідки: Київ
Re: "Шедеври" з МАНівських контрольних робіт
Знаете ли , когда такого рода ошибки делаю девятикласники, на это еще можно закрыть глаза. Но когда грамматические и синтаксические ошибки , сплошь и рядом, делают студенты-магистры или сотрудники кафедр, которые набираю методички и прочие учебные материалы, когда во вступительной речи к учебнику по социологи наталкиваешься на "грубый" суржик, тогда вот и становится непонятным- за кого все же краснеть: за образовательную систему или ,все же, за пропадающее жалание у нашего народа быть в высшей степени образованным???!!! Глобально ЖАЛЬ немалую часть наших соотечественников, которые кичаться престижными дипломами, а грамматические ошибки исравляют в Google. Остается либо смириться, либо начать с собственных детей.
Re: "Глобально ЖАЛЬ немалую часть..."
на рахунок граматичних і синтаксичних помилок:
додав би, що важлива й кількість літер. бо відразу помітно, коли літери не вистачає або якась зайва.
приклади з попереднього посту - "делаю девятикласники", "которые кичаться", "исравляют"
так само помітнішими є зайві пробіли перед комами, а значно менше - тире замість коми
звідси: http://www.notfunny.ru/topics/paradoksy ... -illyuzii/По рзелульаттам илссеовадний одонго анлигйсокго унвиертисета,
не иеемт занчнеия, в кокам пряокде рсапожолена бкувы в солве.
Галвоне, чотбы преавя и пслоендяя бквуы блыи на мсете.
Осатьлыне бкувы мгоут селдовтаь в плоонм бсепордяке, все-рвано
ткест чтаитсея без побрелм. Пичрионй эгото ялвятеся то, что мы
не чиатем кдаужю бкуву по отдльенотси, а все солво цликеом
додав би, що важлива й кількість літер. бо відразу помітно, коли літери не вистачає або якась зайва.
приклади з попереднього посту - "делаю девятикласники", "которые кичаться", "исравляют"
так само помітнішими є зайві пробіли перед комами, а значно менше - тире замість коми
"робота - не вовк"? Робота — не я... — думав вовк